Oficjalny objazdy trasy niedziela 11:00 OSIR Łask ul. Armii Krajowej 5a
Startujemy stąd – link
Oficjalny objazdy trasy niedziela 11:00 OSIR Łask ul. Armii Krajowej 5a
Startujemy stąd – link
NIP: 831 162 58 41
REGON: 101012114
NRB: 40 2030 0045 1110 0000 0205 8210
na 80% w niedziele 16.09 , czy ma być bez względu na pogodę ?? ja mogę jechać ale łatwo nie będzie ;]
hehehe Marian, marian, marian…….przez śniegi i błota !!!! hardkor :D
Miło, że trasa została wydłużona…
no jakoś się tak sama wydłużyła :-)
dobrze dobrze… w koncu to ma byc maraton a nie przejazdzka. nie moge sie doczekac browarka… ;)
To jak Panowie z tą niedzielą i objazdem ???
niedziela 11:00 OSIR Łask , będę bez względu na pogodę
W którym miejscu będziesz???
Tam gdzie był start w tamtym roku może się umówimy ?
OSIR Łask – czyli tam gdzie start w tamtym roku
Czy osoby ” z zewnątrz” tez mogą z Wami pojeździć?
jeżeli tak to napiszcie dokładnie gdzie się spotykacie.
każdy może się stawić i ruszyć na objazd – ruszamy z OSIR-u [ OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ŁASKU ]
Proszę pisać jeśli ktoś chętny na drugi objazd trasy.
na 2 objazd ja jestem chętny bo nie dałem rady na 1 ;/
mnie niestety jutro nie będzie [ maraton w kielcach ] , trasę dzisiaj objechałem , strzałki raczej są , zagineły w okolicach rokitnicy , oraz w paru miejscach w baryczy , jeśli ktoś się wybiera lepiej zabrać mapkę :) ,
po powrocie dalej znaczymy :-D , jutro w kielcach zaopatrzę się w niebieskie strzałki , wezmę ile się da :-)
dobry ruch z niebieskimi strzałkami, bo te czerwone są czasami mało widoczne. Do tego przydałyby się większe. Najlepiej widoczne strzałki są na czerwonym i niebieskim tle a sama strzałka biała. I kartki z oznaczeniem wielkości co najmniej A4. Wtedy raczej nie będzie problemu z widocznością strzałek, a jest kilka bardzo newralgicznych miejsc, gdzie strzałek trzeba natrzepać znacznie więcej niż jest obecnie.
Witam,
jestem właśnie po wczorajszym objeździe trasy. Niestety ze względu na późną porę, udało mi się dojechać do 26km (okolice młynu w Ldzaniu), po czym musiałem zrezygnować zz dalszego objazdu trasą ze względu na zalegające ciemności i wrócić na jakiś szerszy trakt, na którym była mniejsza szansa spotkać się z drzewem.
Trasa bardzo fajna, miejscami może sprawiać kłopot tym, którzy zobaczą ją pierwszy raz dopiero w dniu maratonu. Są miejsca, gdzie można pojechać pod wpływem zmęczenia prosto, podczas gdy należy odbić w lewo bądź w prawo. Mam nadzieję, że Organizator dołoży jeszcze w ostatniej chwili kilka dodatkowych oznaczeń.
Najbardziej interesuje mnie kwestia podwójnego przejazdu przez teren budowy S-8. Przejazdy są na 12 i 31 km. Na pierwszym przejeździe w pasie drogowym A-8 jest już rozłożony specjalny czarny materiał (nie wiem jak się to fachowo nazywa). Przejeżdżając jakiś Pan -z pewnością pracownik budowy – zwrócił mi uwagę, że po tym nie można jeździć.
Nie wchodziłem w polemikę, ale uprzedziłem, że tędy w niedzielę będzie jechał maraton, na co rzucił „No, zobaczymy….
Mam nadzieję, że organizatorzy mają stosowne pozwolenie na przejazd przez plac budowy. Dodatkowo proponuję ustawić kogoś w tym miejscu np. ze pozwoleniem, aby się nie okazało, że ktoś z budowy zatrzyma nagle maraton.
Wszytko zostało ustalone z kierownictwem budowy S8, na czas maratonu mają nam przygotować przejazd w tym miejscu. Strzałki dowieszamy sukcesywnie (niestety niektórzy lubują się w zajęciu dokładnie przeciwstawnym) w sobotę dowiesimy jeszcze strzałki oraz szarfy. Co do trasy ominęła Pana najciekawsza jej część :)
Ech… :), tak myślałem, że najciekawszego nie zobaczyłem, ale niestety księżyc nie dawał wystarczająco dużo światła… Do zobaczenia w niedzielę.
i tu zaświtała mi myśl , już wiem o której w przyszłym roku będzie start :-D , 24:00 , obowiązkowe lampki i kask . No i rower
Mam nadzieję że w niedziele uda się zobaczyć całą trasę w tym również troszkę elementów XC, które udało się nam w nią wpleść.
….hehehe … marian dobry plan…nocne jazdy jak najbardziej… a może rajd na orjentacje – nocny….ale bez gpsów itp….???? hmmm może byc ciekawie :D