Aktualizacja regulaminu I Maratonu MTB Jastrzębi Łaskich

I Maraton MTB Jastrzębi Łaskich

Przygotowania do I Maratonu MTB Jastrzębi Łaskich idą pełną parą. Zaktualizowaliśmy dystanse (MINI 38km oraz MEGA 68km), regulamin oraz program zawodów. Regulamin dostępny jest na podstronie Maraton MTB -> Regulamin.
Dostępna jest również jego wersja do pobrania wraz z oświadczeniami dla startujących zawodników.

  • start i meta na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łasku
  • wpisowe w wysokości 45zł
  • zapisy do dnia startu maratonu włącznie (tj. 23.10.2011)
  • medal dla każdego kto ukończy jeden z dystansów

Zapraszamy!!!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

16 odpowiedzi na Aktualizacja regulaminu I Maratonu MTB Jastrzębi Łaskich

  1. Krops pisze:

    Witam! Fajna inicjatywa z maratonem. Dobrze, że komuś się chce. Jaka jest długość dłuższego dystansu? 68 km (dystans wyświetlany na mapie) czy 80 km (regulaminn)? Moim zdaniem nie ma co się spinać z długością maratonu, bo to już prawie (albo dla niektórych mocno) po sezonie. Ja bym nie przesadzał z trasą, a tak wykalkulował, żeby zwycięzca jechał 2-2,5h (max). Macie wtedy mnie trasy do znaczenia, a w takich wysoce zurbanizowanych rejonach będzie łatwiej dopilnować, że nikt nie zniszczy oznakowania (czytaj: lepiej ją oznaczycie).

    Kwota 45 zł dość spora, szkoda że nie ma zniżek za wcześniejszą wpłatę. Jak dla mnie możnaby zrezygnować z elektronicznego pomiaru czasu, bo to może być przerost formy nad treścią. Mam nadzieję, że kwota wpisowego, koniec sezonu i możliwość złej pogody nie popsuje maratonu.

    Życzę powodzenia, frekwencji i mam nadzieję, że będzie mi się jeszcze „chciało chcieć” przyjechać.

  2. MARIaN pisze:

    trasę pokonałem w 4godziny , średnia z garmina wyszła 16km/h , naprawdę się wlekliśmy :-] , myślę że czołówka może pokonać tą trasę ze średnią około 30/h i na pewno pokonają ją w niecałe 3godzinki
    trasa liczy 68 klm lecz jesteśmy przygotowani na małą zmianę długości trasy
    choć uważam że jeśli się nie chce jechać długiego dystansu lub się nie czujemy na siłach na jego pokonanie zawsze można wybrać mały [ po to on jest ]
    pozdr. i do zobaczenia na starcie

  3. domin pisze:

    Nie kombinujcie nic z trasą bo chyba udało Wam się „podczepić” wszystkie najciekawsze miejsca w naszej okolicy. Jak ktoś nie ma sił na duży dystans zawsze może objechać mały, na który sam zapewne się wybiorę namawiając przy okazji kogo tylko się da. Dobra robota i tak trzymać !!!

  4. pabelou pisze:

    …. byle jeszcze śniegu nie było, bo tak wasze średnie mocno się zaniżą…. jeżeli zdrówko dopisze bede, bez względu na pogodę… i średnią :D

  5. antek pisze:

    Wedł kategorie wiekowe winny byc jak w innych maratonach czyli 1-6 .Najstarsza od rocznika 1950

  6. pawels pisze:

    Ja się bardzo cieszę, że kolejna impra blisko miejsca zamieszkania – czy to będzie 68km czy 80km – bez znaczenia – dla mnie liczy się fun i udział :)

  7. Mack70 pisze:

    Mam pytanie odnoście startu. Nie przewidujecie żadnych sektorów, czyli będzie start wspólny. Czy pomiar czasu będzie brutto czy netto. Czy start będzie z jakiegoś szerszego miejsca….itd. Jeżeli startuje ponad 300 osób i nie są to sami zawodowcy to mogą być problemy. Jak sobie z tym poradzicie? Czy trzeba zadeklarować dystans na którym się jedzie przed startem, czy można się zdecydować w czasie jazdy? Pozdrawiam

    • MARIaN pisze:

      wszystko zależy od ilości osób , jeśli będzie powyżej 100 to jest wielce prawdopodobne że pojawią się dwa sektory na mały i duży dystans .
      do pierwszego przewężenia na mostku jest jakiś 1klm myslę że czołowka powinna trochę odjechać od reszty i mam nadzieję ze nie będzie kłopotu a reszta peletonu też powinna się na tym dystansie jakoś przetasować aby wpaść na mostek pojedyńczo , problem będzie jak się pojawi 200 luda wtedy trzeba bedzie coś zrobić na szybko aby korek rozładować [ może kilka sektorów , wszystko do ustalenia ]
      co do deklaracji o wyborze długości trasy , w zapisach trzeba to uwzględnić ,
      a jesli będzie taka możliwość to byc może będzie można zdecydować to na trasie [ kwestia do przedyskutowania ]
      pozdr.

  8. cichy pisze:

    Uzupełniając odpowiedź MARIaNa: pomiar czasu będzie brutto. Nie spodziewamy się więcej niż 100 – 150 osób łącznie. Po podzieleniu na dystanse każda z grup będzie na tyle mała, że nie widzimy potrzeby zmiany zasad pomiaru czasu. Początek trasy to szeroka asfaltowa ulica, więc każdy kto będzie czuł się na siłach może wywalczyć odpowiednią pozycję w grupie zaraz po starcie.
    Szef Firmy Time Pro potwierdził, że nie będzie problemu ze zmianą deklarowanej trasy przed samym wyścigiem ( godzinę wcześniej).

  9. ŁukaszL pisze:

    wszystko fajnie, ale jednak to przewężenie będzie sporym problemem. Na takich maratonach płaskich i szybkim starcie po asfalcie stawka wcale mocno się nie rozciągnie, aby można spokojnie pojechać ten mostek, oraz jak wiadomo, szybko zaczynają się single więc będzie ciasno. Ostry tart z mojego doświadczenia twa na płaskim nawet i 5 km :) zanim rozciągnie się na tyle, że spokojnie można zajmować swoje pozycje. Oraz czas, do 16:00 mogą maruderzy nie dotrzeć na długim dystansie, ale może się mylę:D

  10. Mack70 pisze:

    Jak będzie ok 150 osób to będzie luzik. Wybieramy się z Bełchatowa na Wasz maraton. Jeździmy w Mazovi, gdzie na niektórych etapach w jednym sektorze stoi ponad setka zawodników. Podobno na mniejszych imprezach jest fajniejsza atmosfera. Na to liczę. Pozdrawiam i do zobaczenia.

  11. rafał pisze:

    jakie opony na błoto piach czy bardzej slicki

  12. MARIaN pisze:

    slick odradzam , błota na razie się nie spodziewamy , większość odcinków piaskowych po deszczach się utwardziła więc dramatu niema , oponka z lekkim bieżnikiem będzie ok ,

  13. rafalWłocławek pisze:

    jeśli chodzi o klasyfikacje druzynową – to ile zawodnikow bedzie punktowało i jaki dystans

  14. ditrax pisze:

    Właśnie – klasyfikacja drużynowa. W regulaminie nie ma zasad dotyczących tej klasyfikacj. Czy będzie to uzupełnione przed dniem maratonu?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *